نظر مدافع ملی پوش مس در خصوص پوشیدن لباس پرسپولیس در فصل آتی
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:46 | نویسنده : popkids
نظر مدافع ملی پوش مس در خصوص پوشیدن لباس پرسپولیس در فصل آتی

خبرگزاریperspolis-news8 : شجاع خلیل زاده مدافع مس کرمان دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و می خواهد فصل آینده فوتبالش را در تهران ادامه دهد. می گویند خلیل زاده قرار است پیراهن پرسپولیس را بر تن کند که خودش در این خصوص می گوید:

«راستش همه از من درباره پرسپولیس می‌پرسند اما موضوع هنوز جدی نیست! یکسری حرف ها زده شده اما فعلاً من بازیکن مس هستم و باید تا پایان این فصل صبر کنیم. بعد از پایان بازی ها همه چیز روشن خواهد شد.»
ظاهراً باشگاه مس اعلام کرده با توجه به سه ساله بودن قرارداد خلیل زاده، رضایتنامه‌ او را نمی دهد ولی خودش در این خصوص می گوید: «قرارداد من دوساله بوده و این آخرین سالی است که من در کرمان بازی می‌کنم. وقتی من با مس قرارداد بستم، موظف بودم سه ساله ببندم اما همان موقع با مدیریت وقت به توافق رسیدم و رضایتنامه‌ام را برای امسال به من دادند. در واقع من برای رفتن از مس همین الان هم رضایتنامه دارم.»
مدیرعامل مس گفته گفته که خلیل زاده را برای فصل بعد نگه می دارد ولی این مدافع می گوید: «من از باشگاه طلبکارم. احتمالاً می‌خواهند طلبم را ندهند تا ماندنم قطعی شود اما باور کنید که این فصل را هم من تنها به خاطر مردم کرمان ماندم و از نظر خانوادگی هم دیگر برایم مقدور نیست در کرمان بمانم.»

 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: